niedziela, 25 stycznia 2015

zupa z gruszki i pietruszki

Nie wiem jak to sie stało, ale zostało mi w domu naprawdę dużo pietruszek, 
no więc była okazja do wypróbowania tego przepisu.

Składnik:

pół kilo pietruszki
dwie gruszki
szklanka mleka roślinnego
 (ja dałam owsiane z poprzedniego posta)
szklanka bulionu
opcjonalnie łyżeczka tymianku 
(ja tym razem dodałam ,ale następnym razem tego nie zrobię , 
bo bardziej smakowało mi bez - natomiast jest on w oryginalnym przepisie)
kilka łyżek oliwy
szczypta gałki muszkatołowej
sól
pieprz

Przygotowanie:

Pietruszkę obieramy i kroimy.


Potem rozgrzewamy oliwę w garnku, wrzucamy pietruszkę i dusimy kilka minut, w tym czasie obieramy i kroimy gruszki, a po kilku minutach dodajemy je do pietruszki i dusimy jeszcze przez 10 minut.




Po tym czasie dolewamy bulion i gotujemy aż gruszka będzie bardzo miękka (ok.15 - 20 minut).




Dolewamy mleko, dodajemy przyprawy i miksujemy.


Podajemy posypaną płatkami migdałowymi.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz