niedziela, 11 stycznia 2015

pyszny sos pieczarkowy

Dostałam od mojej mamy pyszne pieczarki prosto ze wsi, 
więc nie mogłam zrobić z nich byle czego.
Myślę, że sos pieczarkowy był dobry wyborem.
Tylko uwaga! Nie jedzcie go przed spaniem, bo jest ciężkostrawny.
My się najadłyśmy na kolację i potem długo się przewalałyśmy z boku na bok.

Składniki:

300 g pieczarek
cebula
pół szklanki wody
olej do smażenia
sól
pieprz
wegańska śmietana
dwie łyżeczki mąki

Przygotowanie:

Pieczarki dokładnie myję (ja nie obieram, ale jeśli chcesz możesz to zrobić) i siekam.


Cebulę obieram, kroję w kostkę i smażę.


Kiedy cebulka się zeszkli dodaję pieczarki, sól i pieprz.


W trakcie smażenia dolewam wodę.

Kiedy pieczarki się już usmażą mieszam śmietanę z mąką i dodaję na patelnię, 
smażę jeszcze przez chwilkę i gotowe.



Ja podałam z makaronem z poprzedniego postu, ale możesz go zjeść z kupnym makaronem lub kaszą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz