wtorek, 27 stycznia 2015

muffiny bananowo - owsiane

Kiedy za oknem zimno i śnieżno ciągle mam ochotę na coś słodkiego.
A poza tym chciałam wypróbowywać stojak na muffiny, który kupiłam już kilka tygodni temu.
Muffiny wyszły tak dobre, że następnego dnia zrobiłam je drugi raz.

Składniki:

1,5 szklanki maki
szklanka płatków owsianych
pół szklanki cukru
dwie łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczka cukru waniliowego
łyżka cynamonu
szklanka mleka roślinnego (ja dałam sojowe)
1/3 szklanki oleju
3 banany
płatki migdałowe

Przygotowanie:

Banany obieram i rozgniatam za pomocą blendera, widelca, ubijaczki do ziemniaków (cokolwiek mam pod ręką).



W misce mieszam ze sobą wszystkie suche składniki dokładnie mieszam.



Potem dodaję do nich olej, mleko i banany i mieszam za pomocą łyżki (nie używam miksera).



Nakładam ciasto do foremek i na wierzchu sypię płatkami migdałowymi.



Piekę w temperaturze 180 stopni przez 25 minut.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz