niedziela, 25 stycznia 2015

moje wariacje z zupą minestrone

Pierwszy raz ją jadłam u rodziców i od razu sobie przypadłyśmy do gustu.
Tak więc dość szybko zaczęłam poddawać ją własnym eksperymentom i oto efekt. Jak dla mnie bardzo zadowalający, nie dało się odmówić sobie dokładki.

Składniki:

1 cukinia
1 czerwona papryka
trzy spore marchewki
1 pietruszka
1 seler
700 g pieczarek
trzy duże ziemniaczki
przecier pomidorowy jeden słoiczek
pół szklanki zielonych oliwek
pół szklanki kaszki kukurydzianej
łyżeczka kminku mielonego
półtorej łyżeczki wędzonej papryki
łyżeczka papryki ostrej
łyżeczka papryki słodkiej
łyżeczka pieprzu
łyżeczka soli
łyżeczka soli ziołowej
olej do smażenia
2 litry wody



Obieramy marchewkę, pietruszkę, selera, cukinie, ziemniaki.
Pietruszkę, marchewki i selera ścieramy na tarce o grubych oczkach.




Pieczarki dokładnie myjemy i siekamy (jeśli chcesz możesz je obrać).


Cukinie i paprykę kroimy w kostkę.



Wszystko smażymy na patelni razem z przyprawami.


Kiedy zmięknie, przekładamy do garnka i zalewamy woda, 
dorzucamy pokrojone w kostkę ziemniaki.


Dodajemy przecier pomidorowy, pokrojone oliwki i kaszkę kukurydzianą.
Gotujemy dopóki ziemniaki nie zmiękną.
Mieszając co jakiś czas.

Możemy jeść samą, ale ja podaję z paluszkami grissini.
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz