niedziela, 7 grudnia 2014

jarmuż - moja nowa miłość

Wszędzie słyszałam o jarmużu, ale nigdy go nie jadłam. 
W końcu udało mi się go dorwać w zeszły weekend.
I oto co wyszło, a wyszło i to bardzo :)


Składniki:

jarmuż ok. 250 gram
dwie cebulki
papryka
pół serka tofu
sól
pieprz
kilka ząbków czosnku
olej słonecznikowy do smażenia

Przygotowanie:

Jarmuż myjemy, wykrajmy z niego twardsze łodygi i kroimy na mniejsze części.


Cebulkę obieramy, kroimy w kostkę i smażymy na patelni.
Do cebulki dorzucamy paprykę pokrojoną w kostkę


i wciskamy za pomocą praski kilka ząbków czosnku.


Kiedy papryka już nieco zmięknie dodajemy pokrojone w kostkę tofu i jarmuż, solimy, pieprzymy i dusimy jeszcze ok 10 minut pod przykryciem.


Ja podałam z ziemniakami gotowanymi na parze.


Smakowało nawet kotom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz