czwartek, 24 września 2015

pasta z bobu

Dzisiaj rano komputer odmówił mi posłuszeństwa, 
więc wystraszona zabrałam się za porządki, 
żeby pozrzucać wszystko na dysk zewnętrzny
i oto znalazłam. Zdjęcia pasty z bobu, którą robiłam już jakiś czas temu 
i nie zagościła na blogu do tej pory.

Bobu świeżego już raczej nie dostaniecie, ale na szczęście bób jest też mrożony, 
więc przepis w dalszym ciągu nadaje się do wykorzystania, 
a jeśli nie lubicie korzystać z mrożonych warzyw, 
zawsze można wrzucić do zakładki z przepisami do zrobienia w sezonie.
Pasta jest bardzo prosta i nie wymaga szczególnych umiejętności, 
także mogą przygotować ja nawet początkujący kucharze.


Składniki:

pół kilo bobu
cebula
dwa ząbki czosnku
bazylia
sól 
pieprz


Przygotowanie:

Bób gotujemy i obieramy ze skórki.



Cebulkę kroimy w kostkę i smażymy na patelni.


Mieszamy bób, cebulę i przyprawy i blendujemy.


Gotową pastę podajemy na kanapkach, możemy ją posypać ziarenkami dyni lub sezamu.
Przechowujemy w lodówce do kilku dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz