sobota, 8 listopada 2014

energetyczne banany

Banany odkwaszają organizm, poprawiają humor, dodają energii, leczą zgagę, zawierają witaminy E, C oraz magnez, poprawiają pamięć, są dobre dla naszego serca i przede wszystkim są pyszne.
Jest to jeden z moich ulubionych owoców, dlatego dzisiaj trochę o nich.


Co zrobić, kiedy nie są już zbyt świeże?

Ja zrobiłam koktajl.


Składniki dla dwóch osób:

- dwa niekoniecznie świeże banany
- szklanka mleka sojowego
- kilka łyżek wiórków kokosowych


Przygotowanie:

Banany masujemy / ugniatamy.


Dodajemy szklankę mleka sojowego (ja używam tego z Biedronki, bo jest najtańsze). Jest już słodkie, więc nie słodzę dodatkowo koktajlu, ale jeśli używasz innego, możesz dodać troszeczkę syropu klonowego/ z agawy lub cukru.


Dosypujemy wiórki kokosowe.


wszystko dokładnie mieszamy i przelewamy do szklaneczek.



Pożywne i zdrowe śniadanko z bananem

Składniki:

- płatki musli (najlepiej zrobione samodzielnie, jeśli kupne pamiętajmy o czytaniu składu)
- błonnik
- mleko sojowe
- banan

Przygotowanie:

Kroimy banana i przekładamy do miseczki (ja kroję dwa bo przygotowywałam dwie porcje)


wsypujemy trochę błonnika i płatków


i zalewamy wszystko mlekiem.


Przygotowanie jest ekspresowe, a efekt bardzo zadowalający, więc polecam zwłaszcza tym zabieganym.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz