piątek, 31 października 2014

koktajl na dobry początek dnia

Jutro mamy gości z samego rana, więc dzisiaj będzie pracowity dzień,
w związku z tym trzeba go dobrze zacząć, 
polecam koktajl bananowy z curry (przepis wzięłam z Vivy).

porcja na dwie osoby:
pół szklanki mleczka kokosowego
jeden banan
szklanka dobrego soku pomarańczowego (polecają wycisnąć samemu, ale ja nie posiadam wyciskarki więc zadowoliłam się tym z Hortexu)
kilka łyżeczek syropu z agawy lub klonowego - ja użyłam klonowego
szczypta curry

Miksujemy banana, dolewamy mleczko kokosowe i sok, słodzimy syropem (do smaku), dodajemy szczyptę curry i jeszcze raz miksujemy, żeby się wszystko dobrze wymieszało. Przelewamy do szklaneczek i gotowe.
Ostatnio jeden z moich ulubionych sposobów na rozpoczęcie dnia - zamiast kawy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz