poniedziałek, 18 maja 2015

smothies z selerem naciowym

Wiem, że ostatnio zaniedbuję bloga, ale obiecuje poprawę.
Co prawda nie mam więcej czasu, ale już udało mi się pozamykać wiele spraw, 
które sprawiały, że brakowało mi już sił na inne rzeczy.
Więc po dłuższej nieobecności porcja witamin dla was.
Ten przepis naprawdę bardzo mi się podoba, 
bo nie znam zbyt wiele sposobów na wykorzystanie selera naciowego, 
a samodzielnie na surowo w ogóle mi nie podchodzi. W tym zestawie natomiast jest idealnym drugim śniadaniem.


Składniki:



kilka łodyg selera naciowego
ze dwie garście szpinaku
ok. szklanki świeżego soku jabłkowego
(oczywiście najlepiej tego wyciskanego samodzielnie)
ok. 5 owoców kiwi
jeden długi ogórek szklarniowy
można czymś osłodzić do smaku
(ja użyłam w tym celu syropu klonowego)


Przygotowanie:

Z jabłek wyciskamy sok, 
selera, ogórka i kiwi obieramy i kroimy, 
wszytko mieszamy i razem miksujemy.





Proporcje możecie zmieniać według własnych upodobań :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz